Martin Miko

Váš osobný tréner

+421 915 316 620

Prvý tréning zdarma
facebook
< Naspäť
zdravé jedlo vám pomôže schudnúť z brucha

06. 03. 2017

Ako schudnúť z brucha a bokov

Najproblematickejšia svalová partia – brucho a boky. Ako sa ich zbaviť? Zázračne cviky, 5 dňové diéty, 3 minúty denne a brucho zmizne. NIE! Nič z toho vám nepomôže.

Veľmi často sa ľudia pýtajú ako schudnúť z brucha. Ako si vypestovať pekne brucho na leto, čo cvičiť a koľko krát, aký cvik je najlepší a podobne. Veľké sklamanie je, že na to, aby vaše bruško bolo vyrysované vám nič z toho nepomôže.
Odpoveďou je samozrejme strava. Vlastne strava je odpoveďou na takmer každú otázku, v tomto prípade obzvláštne. K problematike posilňovania brucha treba povedať to ,že ma tendenciu ochabovať , ale to vychádza z anatomického hľadiska. Preto je dobré precvičovať ho častejšie, ale tým že budete robiť 1000 sed-ľahov denne si“ tehličky“ nevypestujete.

Preto ,ak chcete vidieť svoj six-pack musíte zaradiť správne potraviny do jedálnička, v ešte správnejšom pomere. Jedine týmto spôsobom sa dopracujete k redukcii tuku avšak treba podotknúť ,že tukové zásoby ubúdajú postupne z celého tela sučasne. Teda ak niekto povie, chcem schudnúť z brucha, musí schudnúť celý, pretože chudnúť IBA z brucha sa jednoducho nedá. Je pravdou ,že niektorí ľudia majú takú genetickú predispozíciu, že sa im najväčšie množstvo tuku ukladá napríklad v oblasti bokov a brucho máju relatívne ploché. Ďalším známym príkladom sú ľudia, ktorým sa tuk ukladá hlavne v oblasti trupu a končatiny majú chudé.

Je ale jedno, ktorý z typov ste. Podstatná je cielená redukcia tuku! Ak vydržíte dlhodobo dodržiavať zásady zdravého stravovania a zaradíte do svojho režimu viac aktivity, výsledky sa musia dostaviť.

Osobitnou témou je posilňovanie brucha. Ako, aké cviky, koľko. Kopec rôznych odborníkov rozoberá rôzne variácie cvikov a prevedenia, škodlivosť na chrbticu, alebo čo má najväčšiu efektívnosť. Voditkom pre bežného smrteľníka sú možnosti ktoré má. Žiadna veda. Ak cvičím doma, robím tie cviky, ktoré sa dajú robiť s vlastnou váhou, ak navštevujem fitnescentrum , môžem zaradiť stroj na to určený.

Sumár: Ak tužíte po vysnívanom six-packu ,už teraz začnite pracovať na vašom stravovacom pláne. Nechajte si poradiť od odborníka ,aby ste predišli strate času a vrhnite sa do aktivít, ktoré zvýšia váš výdaj energie. V tréningu sa častejšie venujte precvičovaniu tejto partie, a ak vydržíte výsledky prídu onedlho.

Pokiaľ sa Vám článok páčil, neváhajte a sledujte ma na mojom facebookovom profile → tu.

Toto sú TOP 6 doplnkov stravy podľa Maťa Mika
prezradím Vám ako často cvičiť
viac

MARTIN MIKO © 2016 | All Rights Reserved

Design: Adsulting.